This topic contains 5 replies, has 3 voices, and was last updated by maj.kon 6 years, 4 months ago.
-
AuthorPosts
-
3 października 2019 at 22:32 #11470
Chciałbym, aby w tym temacie wymienić się informacjami skąd czerpaliście wiedzę, poszerzacie ją, bierzecie informacje itp. na temat giełdy i inwestowania. Chodzi mi tutaj głównie o książki, różne publikacje, blogi, kursy, studia i wszystko co z tym związane. Kiedyś na forum pojawiło się kilka opinii odnoście kilku blogów i stron ale szybko się urwało.
-
3 października 2019 at 22:36 #11471
Ja jestem samoukiem, który ciągle sie uczy, na swoich błędach też. kilka książek, które czytałem:
GPW dla bystrzaków. T. Maliński
Inwestowanie na rynku akcji. T. Nawrocki B. Jabłoński
W transie inwestowania. M. Douglas
Giełda. Skuteczne strategie nie tylko dla początkujących. A. Zaremba
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem. T. Maliński
Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś tego nie wiedział? T. Maliński
Świadomy inwestor. P. Zaremba-Śmietański
Longterm. Jak inwestować na giełdzie i osiągnąć zysk. A. Rokicki
Inwestowanie w wartość. G. Arnold
Giełda i psychologia. P. Zielonka
Psychologia inwestowania. J.R. NofsingerA oprócz tego obecnie to głównie tutaj, poratal analiz, 10procent rocznie.
-
4 października 2019 at 10:05 #11501
Co sądzisz o książce Alberta?
-
4 października 2019 at 17:57 #11547